Wednesday, February 23, 2011

korang rasa korang paham xcerita ni....

ceritanyer bermula begini...semalam aku terkurung di dalam..rini plak aku terbiar di luar...kesian btul...
cerita sebenarnyer la kan... sebelum semalam kelmarin la maksudnyer.....kelmarin laki aku pnjam moto aku..kunci moto aku x skali ngan kunci umah aku..kunci umah aku skali ngan kunci ofis aku...so kemana aku pergi kena la bawa dua kunci ni..jadi kelmarin laki aku kena la bwk dua2 kunci aku ni...takut la dia blk umah awal dari aku...tapi kelmarin aku yg blk umah dulu, so aku la yg bka kunci umah...yang laki aku plak letak kunci umah aku dlm beg kerja dia...

semalam...mcm biasa la laki aku g keje dulu...tapi time tu aku xsyak apa2 lagi la..sampai la masa aku nk anta anak aku g umah pengasuh dlm kol 8.30 pg...time tu la bru aku perasan sesuatu...aku duk la cri merata tempat tapi xde..last2 bru aku teringat kunci tu kat laki aku..ni mesti dia terbawa sekali ni..mmg btul pun..aku trus kol dia, pastu dia pun terpaksa la balik...then dia suh aku letak kunci umah aku skali ngan kunci motor aku..kata dia senang sebab kadang2 dia pun pakai moto aku...jadi aku pun tukar la kedudukan kunci umah aku tu..dari skali ngan kunci ofis kepada skali kunci moto...

hari ni...pagi tadi la time nk g ofis...aku dh stanby dh kunci moto kat atas meja..kunci ofis dlm beg xbwk kuar la kan..lepas je sarapan aku pun terus amik helmet ngan bekal makan, then trus kuar umah n kunci umah...sebelah kiri pengang helmet..sebelah kanan pegang bekal...sampai jer kat moto aku rasa len macam...mcm ada yg x kena jer..aku pun tgk tangan aku...tgk kanan ygk kiri pastu aku pun tpuk dahi sebab kunci moto xde kt tangan...ngan konfidennye aku pun g naik umah nk amik kunci..smpi jer dpan umah aku bwk kuar kunci ofis... sekali lagi aku tepuk dahi...macm ne aku nk msk umah sedangkan kunci moto ada kat dlm umah..adush! tu la dh terbiasa ngan kunci umah skali ngan kunci ofis tiba2 ditukar ngan kunci moto...alamak!!!

No comments:

Post a Comment